gassh ja e arg!

Vill bara döda dej ibland! du är allt för jobbig! du e de stora problemet i mitt liv! du har förstört allt för mig! allt ja önskat mej allt är borta. Tack vare Svensson(en kille) har ja fått tillbaka allt mitt mod o försöka gå vidare. Annars hade ja aldrig vågat gå vidare för att börja bli hatad igen.de känns som alla hatar mej, tack vare dej! Jag hoppas du skärper dej! Om det inte räcker att du blev tillsagd flyttar jag seriöst. Varje dag är jag glad över att ja har mina vänner, varje dag känner jag mig hatad, varje dag blir jag arg på dej, för att du förstörde allting. Det är inte bara ditt fel att de blev som de blev, det var mitt fel oxå. Mitt fel att ja trodde på dej. Jag vill sprida vidare ett hemskt ryckte om dej som du gjorde på min kompis, min bästa vän. Men att sjunka lite lågt som till de tänker jag inte göra. Jag lovade till och med att ja inte skulle göra de, Ist gör du de. Väldigt moget av dej! och nu tror du att du kan säga till din pojkvän att slå ner mej. De bryr jag mig inte om. JAG BRYR MEJ INTE! du får gör de... men de e omoget.Du vågade inte ens titta på oss du vågade ingenting så hållkäften! ja säger inte att ja är modigare och vågar. Men det är moget att du orkar fortsätta mobba mej och mina vänner. Du är en och vi är fem. Vi bryr oss inte men nu har de gått förlångt nu får du skärpa dej! så sluta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0