Minnen

heey.. ytterligare en dag har gått.. Trodde de skulle bli en bra dag.. men ja vet inte om ja kan kalla de bra elle ej..
Såg lilla "strömingen"..Fan va han påmindes av allt... vi va alltid där. allt hände där. Jag och Jesper... kan de inte va så nu oxå?  de e så jävla åååååååååh! 
kom ihåg allt, varje minut
*När strömingen å alle å pontan sprang upp förbacken och vi skrämde dem så strömingen tappade sin mobil. guud va rädd han blev.
* När ja satt där och skratta åt allt de berättade
* När vi myste..
* När de drack och skrattade
* När de studerade grisarna xD
* När vi satt där mitt i vägen och snackade
* När Alle brände sig på brännässlorna
* När Alle satt i Jespers knä
* När  Jag och jesper satt utanför trappan och myste
* När vi låg där uppe och alle kom
* När alle var ledsen och han gick till mig
* När Fåret var full och trillade och nästan slog ihjäl sig
* När ... jaaa allt.. alla minnen..Allt kommer tillbaka bara genom att se på han som vi var hos. Det finns fler minnen men orkar inte rabbla upp allt. Vi träffades nog typ 4 ggr eller nått och jag kan skriva en A4 sida me bara minnen.
vi vågade ju aldrig snacka i skolan. Jag vågade aldrig. Så feeg man är! Ja är så ledsen över att ja inte vågar för iså fall hade allt vart som ja ville. förutom att han babblar skit.. -.-
Allt gick snett.. kanske är inte skapad med oss tsm. Vem vet? Han har gått vidare.. men inte jag. Jag är kvar glömd som alla minnen. De ligger i en soptunna och plockas aldrig upp förrän de slängs i en stor säck till sophämtaren. Han sa inte ens grattis till mej.. utan att ja tvingade honom... ja får utbrott!!!
Men kommer alltid att komma ihåg midsommar.. :'( det var mitt livs bästa dag.
Alla undrade idag i skolan varför ja var så borta.. men de va bara för de.. ALLT! allt var bara fel. Ingen gamla 9F ingen som ville titta på min fina teckning vi ritade ingen som trillade in i bordet ingen som sjöng julsånger slutet av vårterminen ingen som sa söötnos ingen som jaa.. ALLT är borta.. världen fortsätter men ja vill tillbaka. Tillbaka till förra året. Förra året var så grymt kul. Nu känns det som ja har förlorat allt. Allt ja velat ha.. Nu skiter sig allt bara! vadjag än gör blir allt fel. Livet fortsätter utan mig. Jag kan itne göra nånting längre..Alla snackar om twilight, den filmen jag såg med jesper. Jag kan inte höra de ordet utan att börja lipa. Jag vill inte gråta. för det kunde vart värre. Alla som inte har nått vatten eller mat. Det är hemskt. Jag har det bra, olycklig mot andra.
ajja skit samma..livet gååår....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0