kärleken som är saknad nu...

det var en kall vinterkväll när mitt hjärta tändes..Jag gick i 7:an..Jag och min vän satt och snackade killar(som tjejer brukar göra/girltalk), som sedan blev normalt att göra på
spanska lektionerna. Jag berättade om en sööt kille för min vän. och vi bad våran lärare att hämta en skolkatalog till våra "spanska dialoger". Jag satt och stirrade länge, länge
nog för att min kompis skulle bli nyfiken. Där stod han längst upp. min kompis skickade ett sms till 118 100 (superbillig nr upplysning via telefon och sms xD)
Vi fick två nr. Jag smsade båda med väntan på ett svar.. Men fick inget.. Någon dag senare blev jag desperat ^^ och ringde till ett av numrerna. Det var ingen som svara.. bara
ett mobilsvar.. Där,Där var hans underbara röst. Så sööt som socker. Jag ringde andra nr för att se om de va  någon där?
Helt plötslig var det en människa i andra luren
"Hej de e ****!"
Jag la på luren för ja blev så paff.
Jag smsade nr och sa att ja var en hemlig beundrare..
tillslut någon dag senare fick han reda på vem jag var.. Min klasskamrat sa de till honom.. de va vänner eller något.
Jag sååg honom gå där fram och tillbaka i min egen korridor. Helt underbar. Ja kunde inte konsentrera mejj på lektionerna utan sa hela tiden att ja behövde "gå på toa", bara för att tjuvtitta på honom.
min kompis blev tillsammans med hans kompis. De var ett perfekt par och jag var avis. JA träffade denna killen och det var pinsamt. Jag rodnade och allt ochdetvar pinsam tystnad ofta.
i början av detta året - 09 Bjöd han mejj på en fest. Jag gick dit och jag hade jätte kul. Han pussade mej på kinden två ggr. :$. Underbar kväll.Dagen efter kom han hem till mig och vi tittade på film och var ute
och snakkade.
På midsommar iår bjöd han mig igen. Mykke folk kom och vi myste på övervåningen tills min mor förstörde allt. Jag blev så förbannad!hon sa att de inte fikk drikka och massa..
Vi smsade oftare och oftare. MEn vi var inte tsm.Han frågade mejj om ja skulle komma till Halmstad där han var. det ville jag jätte gärna. vi hade inte träffats på jätte länge...
Någon vecka efter blev jag så suur! riktigt pisst. En i min parallellklass skulle träffa honom. Jag skyllde allt på killen jag gillade.. Han slutade smsa med mej efter ett tag. Jag grät natt och dag hade inte sovit på flera dagar.
Jag bad om ursäkt. och han sa förlåt själv. När jag var iväg på Gotland på mitt sommarlov fick ja reda på att min kompis hade blivit dumpad av sin pojkvän(han som var kompis med den ja gillade).
Jag blev väldigt pisst av det med.. för det var inte sant.. Det var min VÄN, MIN BÄSTA VÄN som hade tvingat han att dumpa henne.. För att hon i min parallellklass hade sagt att de e lågt att dumpa nån på sms. så då hade hon tvingat
hennes pojkvän att dumpa henne.. Jag blev såklart förbannad på min "vän". Hon sa att allt rasar bara för att hon förlorade han och mig. MEn ja brydde mig inte.
Det var ju hennes fel. Jag hörde inget från Killen jag gillade..
¨
Nu?! om ni undrar.. eller ni.. jaa.. elle vilka som läser i don't care:
Nu har ja förlorat: en vän som dog, min bästa vän(en lögnare) och en kille jag älskade. skulle kunna dö för denna människan.
"min bästa vän" berättar lögner om mig och mina vänner.  för 3 veckorsen länge jag vet.. smsade jag killen jag gillade och frågade om han gillar mig nu.fick svaret:
jag gjorde jätte mycke innan, nu har jag ju inte träffat dig på skit länge för jag går i borås på gymnasiet. Gillar du mig?"
Jag skrev tillbaka och berättade hur ja mår:
" Jag har mått dålig sedan vi slutade smsa. JAG var taskig och jag ber hemskt om ursäkt. SKa ja säga hur ja mår? JAG mår skit utan dig. Du gjorde mig lycklig, Till den jag var då.
Nu utan dig.. ja du kan bara föreställa dig hur ja mår. JAG har inte varit mig själv. JAg har försökt gå vidare.. men fel personer gillar mig och de ja gillar kan ja inte gilla för du kommer upp i mitt huvud.
Ska ja säga mina känslor? JAG ÄLSKAR DEJJ!  vad du än säger så ÄLSKAR JAG dig,Jag vill träffa dejj! du är den enda för mig."
Svar fick ja såklart men negativt: " kors i taket. de visste jag inte. MEn ja har inga pengar på mobilen.. så du får logga in på msn i kväll...."
Inga smilesar elle nått bara .... man bah takk. .saknat en människa i år känns det som. men nej.
Snakkade vi den kvällen? NEJ? Han är inne på msn nu men ja vill inte skriva.. Det ger bara mer problem..Tycker han ska göra nått oxå. dEt är inte bara ja som kämpar.. de känns så iaf. ode e förmodligen så oxå.

Jaaah.. detta var om min kärlek!.. får man ingenting tillbaka kan man inte kämpa bara sakna..


Kommentarer
Postat av: Joni

du skriver jäkligt fint o bra... hur är det nu då? hur gammal är du nu?

2009-09-05 @ 12:22:11
URL: http://jooniimadsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0