Min födelsedag

heej.. idag e de min födelsedag.. vet inte om de e possitivt eller negativt. Har drömt om denna dagen i månader... nu e den här..den blev inte som ja trodde.
Kom till skolan alla grattade mej.. nästan hela skolan utan två bitchar men orka dom(imorgon ska de upp mot väggen)
Första smset va från en som ja aldrig trodde skulle smsa mej. E smsade mejj först
hade en ovanligt bra födelsedag ;D Vart man än gick va de nån som sa grattis, väldigt snällt (a)
På temaskiten va de skit tråk ;0 vi skulle gå runt i stationer å typ göra grupparbeten. Skit kul -.-
Ajja sen tittade vi på Zozo.. världens boring film. Ingen film ja tipsar ;0
Usch va trååk. men kyckling ungen va sööt :$
yeah å sen på bussen.. tänkte ja på hur denna dagen skulle vart för några månader sen.
den skulle vart helt perfekt, Jesper hade vart här. Han lovade mejj att träffas på min födelsedag så jakunde få en grattis puss men nej nej inte alls..  nu e vi på skilda vägar.. har inte fått sms från han ÄN.
Men ja känner inte heller för att cykla dit för att bara se honom ett ögonblick eller nått heller. han gillar inte mej så liksom.. 
NÅGON stylade i fönsterutan.. undra vem de kan va (; gaash va man får glo ;0 
Du e så söööt.. men som sagt..du gillar inte mej.. så ja kan lika väl sluta..
du kanske börjar gilla mejj tillslut men då e de försent. du e ju trottsallt  min brors kompis.
Ajja.. ämne bytare: min födelsedag ;D
Mat: Kladdkaka på vääg  ;D ^^
yeaaah ;D men har slutat me godis oxå. men kladdkaka å kakor å sånt räknas inte ;D de e liksom godis, choklad å sånt. nej. Åt en bit idag. å spydde upp de när ja kom hem. Vill inte ha de i min kropp ;0

Puss puss iaf (:


Kommentarer
Postat av: F.Svensson

Grattis pussgurka! ;)

2009-09-17 @ 21:37:01
URL: http://friidasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0