SKa fan ...

SKa fan "döda" människan.
Han struntar helt åhållet om mej!
Utnyttja fler människor fortsätt, fortsätt ljug, fortsätt dricka å hångla me folk som du inte ens vet om.
Fortsätt me allt du gör! Du har inte många vänner kvar vet du de?
A,P,jag,L, m.m VI gillar inte dej, lögnare, svikare, ja va man nu ska kalla.
J. Ja hoppas du får ett "bra" liv. Ja tänker fan inte bry mejj längre! ja ÄLSKAR dej! ja grät hela dagen i skolan p.g.a dejj men du bryr dej inte nej. inte ett skit. Kom så ska ja dränka dejj i mina tårar! hela mitt So projekt e förstört för att ja grät så fukking mycke! De e bara jag själv som kan fixxa de. Men ja trodde på allt.
"ja  har inte mykke pengar på mobilen,snakkar ikväll...."
" Jag är en idiot, ja hånglade me A. förlåt E"
" Ja kan sluta om du vill?"
"Jag gör allt för dej min prinsessa"
"Kom hit så ska vi festa"
" kom hit så ska du få en belöning"
" Jag har läxxor att göra idag ja kan inte."
" Det var kul ärligt"
Jaa allt detta har ja trott på! ALL FuKKING SKIT!
Ja har tatt allt som att du vill men kan inte. Men du vill inte erkänn!
GÅ Å LÄGG DEJJ MÄNNISKA!
Sluta hålla på! ingen kommer gilla dejj tillslut. vi är många nog som inte gillar dej. Vi VAR dina VÄNNER. Nu är vi dina ovänner
Ja älskar dej.. kan sägade fler och fler gånger.Du sårade mejj djupt nu. Fick reda på i morse att du hade pengar på din FUKKING mobil! Skriv de till mej då. nää ist så skriver du till L å frågar massa frågor å skit. Ja säger inte att ni inte får de. Men ja e djupt besviken på va du håller på me! Du kan för helvete säga nått till mej!
Senaste smset när ja frågade om du gillade mej:
"gillar du mejj? kärlekssett?"
" jag gjorde. men har inte träffat dej på skitlänge ;S gillar du mej?"
"Om ja gör?! ja älskar dej! vafan slutade vi skriva för?"
Ja har inga pengar bla bla bla.. de va nästan likadant som min ursäkt: " ja orkar inte skriva längre vi skriver sen är de okejj?" Jag sa de snällt iaf. ist för din" ja har inga pengar blablabla" skit snakk människa! sluta förhelvete!'
Blir så trött av ditt skitsnakk. Ja har varit uppe natt och dag föratt kunna veta va ja ska säga tilldej. Men får inget tillbaka. INTE ETT ENDA! Inte ens ett hejdå? eller ja vill inte ha dej? Ja tar emot vad som?! lika mykke som att ja tog emot att H skrev att han tog mitt sms som en komplimang när ja försökte gå vidare och sa att ja gillade honom lite! ja tog emot de. Ja smsar fortfarande me honom?tar ja de som nått dåligt? nej? ska ja göra de? nej?¨
Så ja e jävligt glad att ja har mina vänner! mina vänner som stöttar mejj, att ja har H som bryr sig. Han märkte till och med att ja va ledsen. och han går inte ens i min korridor. Han hade fått sms från nån annan..vet inte vem. men nån som sa de.  MEn för att ja gillar H menar ju inte att ja behöver va tsm me honom?! Ja försökte gåvidare tills L sa de till mejidag. Då gick ja trappan ner till helvetet igen! som farsan sa idag! " han förtjänar inte att gråtas över! han behöver inte en roos som dejj E. De han behöver är en djävul. Inte en som dej. Så sluta gråt snälla? Han förtjänar inte de" Ja tänker inte gråta, ja tänker deppa. elle tänker å tänker. ja kommer göra de. TAKK VARE DEJ J GÅ Å DÖÖ! VILL INTE SE DEJJ MER! BRYR MEJ INTE OM DUE INNE PÅ MSN! DE ENDA DU BRYR DEJ OM E "MINVÄN" SOM VA LEDSEN ÖVER ATT JA O HON BRÅKA FFS! " de va så synd om "min vän" , hon har inga vänner." MEN FFS TAKK! ALL TID SOM DU OCH HJA GAFT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0